ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Äntligen en uppdatering från mig!

Publicerad 2018-02-09 15:47:46 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej kära bloggläsare!
 
Ja nu var det ett tag sedan ni hörde av mig men det har varit fullt upp (som det brukar här nere) 
Idag har vi fått Wifi installerat hos oss så nu är det såå mycket enklare att göra ett inlägg lite spontant så där : )
Ja vad ska jag säga om den här veckan, jo vi har köpt sängar och madrasser och lämnat tillbaka och haft kvar vissa delar.
Sedan köpte vi fel och efter det fanns inte det vi ville ha i lager så ett tag kändes det rätt så jobbigt faktiskt,men nu ska vår Maja komma till oss i morgon och då tar hon med ben till våra sängar som var restade här till juni!!
Känner att det är nog bra att gå en spanska kurs så fort som möjligt när vi kommer hem för de är långt ifrån alla som förstår engelska.
 
Men annars då ,jodå vi har det supernice här hantverkare håller på och arbetar på vår terass och ska byta ut järnstaketen mot glas och det kommer att bli så fint när det är klart.
Vi har hittat en så jätteläcker fransk inredningsbutik i Malaga som vi har gjort en hel del inköp i,bilder kommer när allt är på plats.
 
 
Foto taget just precis nu utanför vår entré
 
 
Lavendel som blommar ,dock inte full blom det är ca 17 grader dagtid och på nätterna är det ungefär runt 10.
 
 
Utanför vår dörr
 
 
Nu väntar vi på Tv-killen som ska fixa kanaler och dyl till oss,så kanske maybee vi kan kolla på Tilde på Nyhetsmorgon i morgon lördag.
Sedan som sagt kommer Maja i morgon så roligt ,får se vad vi hittar på då.
 
 
 
Ha en skön fredagskväll nu alla!
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-02-10 08:24:18

Så roligt att ha ett eget ställe i Spanien! Ha det så gott. <3

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-02-16 08:34:20

Ja det är verkligen kul,Ha det så bra du också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela