ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Hemma igen

Publicerad 2018-02-24 10:06:43 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                 Hej på er!
 
 
 
 
Ja nu är vi hemma igen tog lite foton sista dagen.
 
 
Nere vid (vår strand) Vattnet så otroligt rent och klart!
Ska bli fantastiskt att ta ett dopp här nästa gång vi kommer ner.
 
 
 
 
Konst på väggen i gästrummet
 
 
Har beställt sänggavlar hit också men de kommer nästa gång vi är nere.
 
 
Hej då kära community ses snart igen.
 
 
På väg till flyget tidig morgon 
 
 
Genom bilrutan som var lite dimmig : )
Men så himla vackert på vägen ner till La Cala.
 
 
Var på Blomsterlandet och handlade lite vår inne hos oss när vi kom hem,såå jättekallt i Västerås men ljust och fint ändå med all snö.
 
 
Plus i brevlådan låg det en del nya tidningar att läsa.
 
 
Nu kör vi sista lördagen i februari här och vi ska ta en promenad i det soliga vädret.
Det som känns skönt nu när vi kom hem var att det blir knappast någon tvätt alls att ta hand om när man har egen tvättmaskin där nere,det gillar jag skarpt : )
 
 
 
Ha en trevlig lördag nu alla ni!
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-02-24 18:41:53

Å så mysigt ni får det!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-02-24 19:45:43

Ja det blir bra när allt är klart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela