ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Lördag

Publicerad 2018-02-10 20:26:12 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej alla!
 
 
idag fick vi finbesök från Sverige!
Vår minsta Maja kom till oss och ska kolla in hur det ser ut här hos oss.
 
Så roligt ,i morgon är det söndag och då ska vi ta en paus i inredandet och vara kulturella och åka till Ronda.
 
 
Tog en lunch vid stranden i solen.
 
 
 
 
Just nu är D och Maja och handlar lite lördagsgott på Carrefour och jag ser på Melodifestivalens deltävling.
Vi fick både WIfi och Tv igår huur många kanaler som helst så skönt så idag innan vi hämtade Maja på flygplatsen såg vi på Nyhetsmorgon : )
 
Känner oss med andra ord som hemma,fast inga minusgrader!
 
 
Ha en fin lördagskväll nu alla ni!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela