ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Söndag =Vilodag

Publicerad 2018-02-18 09:27:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                Hej vänner!
 
Ja nu har vi inte så många dagar kvar av vår vistelse här nere!
Herregud vad tiden går fort ,vi har denna gången haft focus på att få vår våning iordning inomhus.
Det känns nu som att vi har gjort det klart .
Sedan efter det att fasaden är ommålad och de nya glaspartierna är ditsatta så ska vi inreda vår jätterterass som alltså är 108 kvm stor! Ska bli så roligt vi har redan bestält en loungegrupp men sedan har vi tänkt utekök,matbord,samt en del annat också.
Men just nu så vilar vi i detta att inne är det klart! Så skönt vi är nöjda här kommer lite bilder från delar vårt hem här nere.
 
 
 
 
 Soffa Ikea Kivik,Soffbord och sidebord Loft and Roomers (Dansk Inredning) Matta,Miomöbler,Kuddar Från höger Newport,Chatwell and Jonsson,de andra HM-Home.
Posters Desinio.
 
 
 
 
 Matsalsbord och stolar Loft and Roomers,Lampa över bordet Ljuspunkten Västerås.
Väggdekoration som en sol från den franska inredningsbutiken från Maison Du Monde Malaga.
Därifrån har vi köpt en del andra läckerheter till vår lägenhet,visar det senare.
                                                                               
 
 
 Fåtölj Ikea,kudde enfärgad sammet HM-Home,den andra Paula Monaghan,s interiors Fuengirola.
 
 
 Marmorbricka El Corte Ingle`s,vas Bo-Concept också härlig dansk inredning.
 
 
Sidebord,Ikea Bestå,Posters Desinio,samt lite annat smått och gott där på bordet : )
 
 
Tv-bänk också Bestå Lampa El Corte.Passande poster Desinio.
 
 
Del av vår hall. Bord Ikea ,det andra fråm Maison Du Monde.Utom bläckfisken som jag tagit med från Sverige : )
 
 
Hallen mellan sovrummen skoskåp Ikea men nya beslag från Zara -Home,(gör jättemycket för en möbet att byta beslag
 
 
Gästrummets sängbord med också ett nytt beslag från Zara. Fläkten kommer att behövas när det blir varmare : )
 
 
Ja nu har ni väl tröttnat på alla inredningsbilder,...kommer mer senare .
Idag söndag och här i Spanien är verkligen allt stängt denna dag!
Bra faktiskt ,man ska umgås och bara vara.
Det ska mannen och jag göra idag
 
 
Ha en fin dag nu alla ni!
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: Siw. F-K.

Publicerad 2018-02-18 12:07:17

Hej,

Såå snyggt ert Spanien hem har blivit, så fint du/ni inrett det.
Roligt att följa din blogg. Jag och min man är också i Spanien nu och i Torrox Costa, vi ska vara här i 2 månader. ( Samma dag som ni var i katedralen i Málaga , var vi där).

Kram
Siw

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-02-18 12:27:18

Tack för snälla ord.Så roligt att du tycker om min blogg!
Ja det är fint här nere man slipper snön! : )

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-02-18 18:40:45

Men oj! så fint ni har gjort, jättekul att ha ett hem i Spanien. Tur ni har några dagar kvar för här hemma bara snöar det.

Postat av: Nelly

Publicerad 2018-02-18 18:49:42

Det blev så himla mysigt 😍

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-02-18 19:42:46

Tack Åsa! Ja vi är nöjda,snö hemma hm.. men snart så kommer väl våren Till Västerås också ! : )

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-02-18 19:43:33

Tack Nelly ja vi är så nöjda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela