ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vinnande macka

Publicerad 2018-02-03 14:23:01 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                Hej på er!
 
 
Hur har ni det ?Hörde att det är snöoväder både uppåt landet och en del visst söderöver också!
Här har vi mycket snö igen nu och idag såå ruggigt kallt och blåsigt usch och fy inte kul alls!
 
Tog en sväng förbi favoriten Kopparlundens bageri här i stan när vi var ute på ärenden.
Var precis i lunchtid och jag fick se en så superfräsch macka där.
Det var inte vilken macka som helst utan vinnaren i Mack-SM 2017!
 
Var ju bara tvungen att köpa en som vi delade på till lunch D och jag.
Så jättegod jag lovar!
 
 
 
 
Duktiga Sandra Lindbom från Västerås vann första pris med sin fräscha macka Local Hero (alla råvaror lokalproducerade)
 
 
Bild lånad från Elle Mat och Vin
 
 
Annars då,jodå nu packas det här i huset igen vi drar ner till Spanien snart.
Ska fortsätta att inreda och få till det därnere.
 
 
Inte dumt alls att åka ifrån det här vädret : )
 
 
 
 
Ha en skön lördag nu och halka inte i snön!
 
 
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela