ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Hemma i Sverige igen.

Publicerad 2018-01-18 21:30:08 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej kära ni!
 
 
Ja tyvärr inte ett enda inlägg blev det ifrån Spanien som ni kanske har märkt!
Det är intensivt när vi är där men framförallt har vi inget Wifi där ännu.
Men det är fiber dragit till huset så det hoppas vi att vi ska ordna nästa gång vi åker ner.
 
Men här kommer lite bilder från vår vecka.
 
 
Ja så här såg det ut när vi kom ner,en av dagarna kom det regn men annars var det soligt hela tiden.
Så nice ca 17 grader i januari,inte dumt alls!
 
 
 
Andra kvällen hade vi träfff med goda vänner på en restaurang i närheten ,de var nere och spelade golf.
Mycket god mat kan rekommenderas Don Quijote var namnet.
 
 
En dag åkte vi till köpcentret Miramar där fanns den här härliga karusellen ,den blir rolig att visa för barnbarnen.
 
 
En dag blev det en lunch på en Italiensk restaurang nere i La Cala.
 
 
Till förätt tog jag en tomatsoppa som var super ,dock var deras Saltimbocca inte i närheten av Limones i Västerås!
 
 
Så här såg fönstret ut utanför restaurangen,riktig Italiensk ,lite Lady och Lufsen känsla eller hur? : )
Hela La Cala de Mijas känns så genuint och mysigt.
 
 
 
 
En del av vår utsikt från lägenheten
 
 
Fina solsängar där man kan relaxa precis utanför oss.
Det var dagen då det kom en del regn innan jag fotade.
 
 
Det är glas framför stolarna likadant kommer det att bli på vår terass ,de håller på och gör om fasaden och då byter de till modernare stuk även på husen.
 
 
Vi motionerade i alla fall en dag gick ca 6 km,jätteskönt
 
 
 
Stora apelsinträd utanför kyrkan inne i byn
 
 
 
 
Nere vid stranden.
 
 
Så vackert älskar havet
 
 
 
Vi delade på en Paella
 
 
Ja det var lite av vår vecka ,sedan har vi varit på olika inredningsaffärer och håller på för fullt att få till vårt boende där nere.
 
 
Nu hemma vid köksbordet i Västerås igen.
i morgon jobb för både D och mig.
 
 
 
Ha en fin kväll 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela