ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Nu åker vi till solen

Publicerad 2018-01-10 19:31:34 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej vänner!
 
 
Så härligt frostigt vitt det har varit här i staden idag.
 
 
Tog ett foto från kliniken.
 
Sedan kom gulliga kund S med honung till lilla mig som har gjort slut på all honung för att jag varit så krasslig : 
Så snällt älskar att ha lite honung i mitt the även när jag inte är sjuk!
Tack igen snälla S!
 
 
Nu ska vi packa det sista sedan hörs vi i Spanien igen.
Tyvärr har vi ju inget nät i lägenheten ännu,så det får bli en promenad till golfbanan för en lunch eller så då kan jag skriva ett inlägg där.
 
Ha en trevlig kväll!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela