ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Nyårsafton och I-phone X

Publicerad 2018-01-01 16:16:57 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                   Hej vänner!
 
Hur mår ni så här på årets första dag?
Bra hoppas jag.
Vi hade ett lugnt firande bara D och jag.
 
 
 
 
Försökte att fixa lite nyårsnaglar kvällen innan,men gud vad nagellack torkar sakta.jag vet inte men nästan alltid så går jag emot någonstans fast jag tycker att jag väntar huur länge som helst.
Därför är det ju smidigt med gellack och sådant men jag tycker att naglarna blir lite förstörda av det i längden.
 
 
En enkel lunch blev det
 
 
 
Sedan var vi på Nyårsbön i Skerike kyrka,en liten fin kyrka. Vi gifte oss här, 2018 blir det 13 år sedan.
 
 
 
 
 
 
Tog på mig en gammal sammetklänning och hottade upp den med en stola inköpt på Lidl!! innan jul.Heidi Klum gjorde reklan för en kollektion på Tv . Jag köpte en svart också : )
 
 
D och jag skojade lite för oss själva.
 
 
Han fixade oss varsin Gimlet.
 
 
Gott,gott.
 
Sedan gjorde vi Moules marine,halstrade Pilgrimsmusslor samt delade på en hummer.
 
Efter maten blev jag (som vanligt denna helg) trött och fick lägga mig i soffan igen.
Kollade lite på Tv men struntade i bubblet vid tolvslaget,gick och lade oss tidigt.
Trist men sant är man inte riktigt ok orkar man inte så är det bara!
 
Idag nyårsdagen har Maja varit här och hjälpt oss komma igång med våra nya Iphone X.
Tur vi har barnen skulle aldrig klara det själva är inte så bra på tekinken någon av oss : )
 
 
Nu ska vi ta det lugnt och känna in det nya 2018.
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela