ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Veckan som gick

Publicerad 2018-01-06 10:17:51 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                Hej på er alla!
 
 
 
Ja jag har inte varit så duktig att kika in här denna veckan,har jobbat lite och har inte varit på topp.
I torsdags var första dagen som jag var lite piggare,verkligen ett segt virus som jag åkte på.
 
Vi ska snart åka ner till våningen i Spanien igen och då ska vi kolla in att att är som det ska besiktiga den helt enkelt.
Att elen och vattnet fungerar som det ska  plus att de har satt upp en del grejer i badrummen,för att försäkringar och sånt ska gälla så måsta vi åka ner en vecka nu innan tiden för det går ut.
Sedan ska vi ner snart igen så det blir många resor framöver!
Men det är såklart jättekul,vi ska frakta ner en hel del har kommit i kontakt med en fraktare som verkar bra så det är mycket att packa ner och tänka på.
 
En del tar vi ju i våra väskor sedan kan man förstås köpa det men behöver till ett hem i Spanien också,jag är ju lite nördig när det gäller inredning så jag vet i regel vad jag vill ha på pricken och det kan vara svårt att hitta där : )
 
 
 
Så det är vad vi gör denna trettondagalltså packar och packar.
 
 
Trettondagsafton tog vi catering från Limone,så gott.
Antipasto som förätt och Salimbocca huvudrätt sedan en Semifreddo till dessert.
 
 
Denna fina bukett fick jag av ett par som är kunder hos mig !
Jag blir så glad och tacksam att jag har ett arbete som jag trivs så bra med och så härliga kunder!
 
 
Nu ska vi äta en väldigt sen frukost här i huset mannen och jag.
 
Ha en fin dag nu alla!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela