ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Fredag

Publicerad 2018-07-21 13:03:26 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej alla!
 
 
Hinner inte att uppdatera så ofta nu,men vi har det toppen här!
Igår kväll fredag hade vi sommarkalas här i huset 15 pers så det var fullt hus,eller trädgården var full rättare sagt vi satt ju ute hela tiden.
Hade en så läcker grillbuffé och jag gjorde två pajer till det var det vaniljglass och sedan kakor och bullar.
Men jag glömde helt bort att fota så inte en bild blev det från det kalaset  : (
 
 
När vi diskat och fixat iordning cyklade D och jag ner till bryggan och tog ett helt underbart kvällsdopp.
 
 
 
 
 
Sedan morgondopp idag,tog med oss kaffe och varsin macka,det smakar så bra när man har badat!
 
 
 
Den här flytbryggan simmar vi ut till och så kan man hoppa eller dyka,älskart.
 
 
Lisa kom ner till oss och gjorde ett yogapass.
 
 
Nu lördag och vi softar och har inga speciella planer för dagen.
 
Ha en bra dag!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela