ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Invigningsfest av nya bryggan

Publicerad 2018-07-11 11:20:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                   Hej alla!
 
 
 
I går kväll var jag bjuden på bryggfest hos syster med man.
 
 
 
Klänning köpt i Mijas pueblo scarves från Becksöndergaard fyndade på Arlanda silversandaler inhandlade jag i Fuengirola,så skön modell så jag köpte ett par guldiga(de fick vara kvar i Spanien)plus dessa silvriga som jag har här hemma! : )
 
Jag cyklade ett par timmar tidigare till syster och hjälpte till med förberedelser inför festen.
 
 
Långbord dukat til 16 pers
 
 
 
Vass i bordsdekorationen som sig bör på en bryggfest.
 
 
 
 
Det blommar som aldrig förr vid deras hus.
 
 
Vindruvor på g
 
 
Vi bjöds på bubbel och laxrullar vid bryggan
 
 
Så vackert
 
 
 
Förrätten kall gul tomatsoppa såå gott,glömde fota resten av maten men det var hemmagjord vegetarisk pizza,marinerade kycklingfileér plus en fräsch grönsallad med det mesta från eget växthus.
 
Nu onsdag och vi ska cykla till en annan invigning och sedan blir det Figeholms marknad.
 
 
 
Ha en fin dag 
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela