ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Liten biltur

Publicerad 2018-07-01 20:25:37 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej alla!
 
 
Idag efter vi facetimat med älskat barnbarn så åkte vi iväg till en liten by ovanför Marbella.
Så mysigt.
 
Men först tog jag några bilder här hemma i morgonsolen.
 
 
 
Köpte så mycket fina växter och blommor på marknaden igår mycket billigare än hemma i Sverige.
 
 
Till dagbädden kom det till några nya kuddar som jag köpte på rean på Åhlens innan vi åkte hit.
Den är en favorit som finns även i Dragskär som ni säkert sett.
 
 
Uteköket på plats igen.
 
 
Vår terass är verkligen jättestor 108 m2 så att det behös en hel del möbler för att fylla ut den 
 
 
Sedan på vänster sida härifrån sett är det en liten balkong/terass från gästrummet också.
Men väldigt skönt med gavelläge och fönster i båda badrummen.
 
Men det är också bra med lite yta att springa omkring på .
 
 
 
Så fin liten by.
 
 
 
 
Tog en lunch på en liten italiensk restaurang det blev för min del spagetti seafood.
 
 
 
 
 
Nu ska vi fixa en senare middag här hemma.
 
 
Kram

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-07-02 06:53:44

Men gud....s-å fint ni har det! Kul att få se ,förstår att ni njuter i fulla drag,fortsätt med det!! Kram!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-07-03 07:53:09

Tack ja vi har det så bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela