ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Min torsdag

Publicerad 2018-07-13 08:12:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
                                   
 
 
 
 
 
                                                                       Hej!
 
 
 
 
 
Igår tidig morgon bakade jag kanelbullar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min syster Mia och jag  tog ett dopp i det blå och jag tog med bullar och kaffe.
 
 
 
Mitt älskade Dragskär som jag sprang omkring här som barn!
 
Vi flyttade ut när det var sommarlov,sedan åkte pappa och jobbade inne i Oskarshamn.
Han hade kanske tre max fyra veckors semester,men vi bodde här under hela sommarlovet ,eftersom det är så nära stan så kunde han pendla varje dag.
Nu förstår jag vilken tur jag hade som fick uppleva det här varje sommar.
 
 
.
Hemma i huset igen fixade jag snabblunch kokade färsk pasta och stekte bacon ,spenat och gröna ärtor det blev helt ok.
 
 
Nu fredagsmorgon och jag längtar efter Danne,han kommer på söndag : )
 
 
Ha en bra dag nu alla!
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela