ladymelange.blogg.se

Välkommen!

så varmt

Publicerad 2018-07-17 08:14:18 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej alla!
 
Ja nu blev det ett litet uppehåll i bloggandet. D kom från Hälsingland i söndags och det var ju så klart skönt att ha honom hos mig igen!
Det blev fotbollsfinal och sedan grill hos syster.
 
 
 
 
i lördags skulle vår mamma ha fyllt 90 år,så jag åkte till pappas och mammas grav,plus vår kära morbrors och min morfar och mormors grav.
Det stod helt stilla på kyrkogården,jag vattnade och köpte blommor och satte dit.
 
 
 
 
 
 
 
Så fint.
 
 
 
Nu tisdag morgon och det är dags för morgondoppet vid bryggan.
 
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela