ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vilka dagar!

Publicerad 2018-07-20 05:08:49 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                               Hej på er!
 
Ja nu har barn och barnbarn kommit hit och det blir inte så mycket tid för bloggande precis!
 
 
Vi badar nästan hela tiden här för det är fortfarande supervarmt.
 
 
När vi grillar så blir det med elgrill.det är såå supertorrt överallt!
 
 
 
Igår kväll kom Lisa och Maja till oss också från Stockholm,så kul att träffas alla ,Kristin med pojkvän åkte precis till vår lägenhet nere i Spanien.Men det är ju så när man är många svårt att få till att alla träffas samtidigt.
 
 
 
Ikväll blir det fest hos oss med mat och lekar är det tänkt,blir absolut en hel del bad också i värmen.
 
 
 
 
Ha det fint!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela