ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vilken lunch!

Publicerad 2018-07-09 14:42:42 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                  Hej alla!
 
Ja idag på morgonen flög jag från Bromma till Kalmar,syster hämtade mig sedan hyrde jag en bil här i stan.
Handlade en hel del på Ica-maxi innan jag åkte till vårt hus här.
Där på Ica stod det en kille och sålde riktiga kroppkakor som vi är vana vid vi som kommer från Småland/ Öland.
Alltså såå gott,jag firade min återkomst till Dragskär genom att äta dessa godingar till lunch!
 
 
Hedrade mina småländska rötter och njöt i fulla drag!
 
Väldgt mätt blir man dock så nu när jag vattnat lite här så ska jag faktiskt bara vila mig och ta det lugnt en stund.
 
 
 
Ha en fin måndag!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela