ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Det är mycket nu

Publicerad 2018-06-15 07:24:11 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej kära vänner!
 
Har inte funnits varken tid eller ork för några inlägg denna veckan ska snart iväg till jobbet igen.
Har såå mycket jobb så jag skulle kunna ha en anställd också.
Men det vill inte jag,trivs med att min lilla klinik är just liten och bara min arbetsplats.
 
 
Men här kommer i allafall lite foton som jag tog under veckan som gått : )
 
 
Den här söta fick jag av D,s systerdotter Jenny med familj när jag hade födelsedag!
Den är fortfarande jättefin och blommar ännu hoppas att jag klarar av att ta hand om den.
Tog med den till jobbat de här sista dagarna innan semestern.
Eftersom jag är här hela tiden numera : )
 
 
I onsdags kväll hade vi middag på Brasseriet för kollegor på kontoret.
 
 
Jag tog Moules mariné som förrätt och en skaldjursrisotto till huvudrätt det var mycket gott.
 
 
Ett portugisiskt vitt till maten var verkligen suveränt gott,ska kolla om det går att beställa.
 
Nu ska jag göra sista arbetsdagen för denna veckan sedan bara två arbetsdagar kvar sedan semester,ska bli såå skönt ,vi börjar med att fira midsommar i Dragskär as usual!
 
 
 
 
Ha en trevlig dag!
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-06-15 07:46:37

Måste vara jättemysigt att kunna råda ensam i din lilla klinik även om du får jobba mycket. Skönt att ha midsommar och semestern att se fram mot.Ha en jätteskön Midsommar!!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-06-15 15:44:08

Jamen så är det Åsa! Jag bestämmer helt själv när jag ska vara ledig och när man måste jobba.
Har aldrig haft det bättre faktiskt!

Ha en fin Midsommar du också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela