ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Min dag

Publicerad 2018-06-07 21:04:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                  Hej alla!
 
 
Idag har jag jobbat som vanligt och blev så glad när gulliga kund A kom med denna fina present till mig!
 
 
Asken har hon tillverkat själv!
 
 
En god choklad gömde sig därinne.
 
 
Jag är såå tacksam för att jag har så mycket trevliga kunder,vi har så många intressanta samtal om allt möjligt i livet.
 
När vi kom hem städade jag ur en hallgarderob som borde städats tidigare i våras ,men bättre sent än aldrig : )
 
 
Nu blir det tidigt i säng ikväll för i morgon har jag första kunden redan klockan 7:00
 
 
 
I morgon fredag man blir lite dagvill när det är helg mitt i veckan eller hur: ) ?
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela