ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Nu är vi här igen

Publicerad 2018-06-21 06:58:12 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej på er !
 
 
 
Ja igår kväll kom vi fram hit,nästan en timmes kö i Söderköping,hoppas att ungdomarna som ska köra idag slipper den kön.
När vi kom fram var vi så peppade på att få iordning här och packa upp så vi gick inte till sängs förrän 01:30.men då gick ögonen i kors av trötthet. Vi har lite kvar att inhandla men annars så är vi redo inför MIDSOMMAR 2018!
 
 
Putsade lite här också : )
 
 
Fast det blev så sent i säng igår kväll så vaknar jag ändå klockan sex eftersom jag är så van att gå upp den tiden.
Men det ändrar sig nog under de kommande semesterveckorna . )
 
 
 
 
Ha en trevlig dag nu alla ni!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela