ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Tisdag

Publicerad 2018-06-05 18:01:23 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej kära ni!
 
 
Efter två dagars jobb är det ledigt i morgon igen inte helt fel med nationaldagsfirande eller hur!
 
Jag fick igår mitt på dagen världens magkatarranfall!
Alltså det var såå jobbigt ,jag tog en banan istället för lunch för jag var på ett boende och jobbade.
Hade bara en kund kvar som tur var ,fy så jobbigt har ätit Omeprazol ett tag nu men det här var mycket värre än det brukar!
Så idag är det skonkost som gäller kokt ris och mannen kokade! : ) en bit fläskfilé joråsåatt det blir kvällens smaskiga middag för min del med vanligt vatten därtill : ))
 
Dagens sista kund gulliga Camilla kom med denna fina present till mig eftersom jag fyllt år!
 
Så jättesnällt Caroline .Tack ännu en gång!
Du är en av de mest omtänksamma och gulliga människor jag känner!
Jag förstår att du är superomtyckt som chef,och att du verkligen värnar och ser dina medarbetare!
 
 
 
 
Nu ska vi ta det lugnt här i huset, i morgon är det vår nationaldag och det ska vi fira!
 
 
 
Ha en skön kväll !
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-06-05 20:39:34

Ja ni ser ju hur knasigt jag har skrivit !! Det var ju naturligtvis dagens sista kund som VAR CAROLINE! som jag fick den fina presenten av!!!

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-06-06 15:17:31

Trevliga kunder! Usch så jobbigt med magen, jag har samma problem och väntar nu på gastro hua! Hoppas vi blir bättre inför semestern. Ha en trevlig Nationaldag kram!

Postat av: Nelly

Publicerad 2018-06-06 19:35:40

Hoppas verkligen att det blir bättre snart ,krya på dig .👍

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-06-06 21:59:39

Ja Åsa ,jag har så många fina gulliga kunder!!
Tack ,det känns redan bättre så jag hoppas att det håller i sig!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-06-06 22:00:20

Ja Nelly, jag känner mig mycket bättre nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela