ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vår lördag

Publicerad 2018-06-17 08:33:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                            Hej alla!
 
 
Nu tidig söndagsmorgon här .
 
Igår åkte vi ju till Stockholm en sväng ,jag hade hittat en snygg hängare till vårt sovrum i Spanien och hade lagt undan den på Länna möbler.
Där finns såå mycket fint ,nu hann vi inte gå runt och kolla så länge denna gången eftersom vi hade bestämt en lunchdate med barnen.
 
 
Jag innan avresa ,blusen en gammal favorit från Monki,som tyvärr inte finns längre här i Västerås.
har samma print i en långklänning som också är en sommarfavorit.
 
 
 
Min lillbil fick komma till huvudstaden för första gången för att den andra är inlämnad för recond.
 
 
Länna möbler
 
 
Om ni har vägarna förbi runt Stockholm är det väl värt ett besök.
 
 
Så himla snygga stolar,skulle vilja ha dessa i ljusgrått, Y-stolen av Hans Wegner.
 
 
 
 
 
 
 
Vi köpte nya sängkläder till vårt sovrum från Mille Notti som är i en superkvalité,håller sig fina många år.
 
 
 
Sedan lunch på Ulla Winblad
 
 
 
 
 
 
Sedan var vi en sväng till Tennet där blev det bara lite servietter : )man kan alltid köpa servietter går alltid åt eller hur? : )
 
 
 
 
Nu ska vi förbereda lite inför nästa helg MIDSOMMAR alltså hur härligt är det inte! Hoppas ,hoppas att det inte blir kallt ocg regn nu bara!
 
 
 
 
Ses senare
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela