ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Fredag igen!

Publicerad 2018-03-09 18:51:46 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej alla!
 
 
Som ni märker är det några dagar mellan inläggen just nu men det är fullt upp med jobb och när jag väl är hemma är jag helt slut.
Finns inte mycket ork kvar för så mycket annat än bara vila faktiskt.
I söndags bakade jag denna Toscakaka som är så himla god(tog bara en liten bit ) Har frusit in den och ska ha till kunderna nu framöver.
 
 
Den här har jag så härliga minnen av.
När vi hade sommarstugan i Dragskär(när båda mina föräldrar levde )det här var på 80-talet så hade vi några fantastiska somrar där när min Andreas var sisådär ett-fyra år
Det var verkligen sol hela sommaren och så varmt i vattnet.
Vi åkte ut allihop med båten på en fin ö på insidan i Dragskär(pappa ville inte gärna köra på utsidan) och var där hela långa dagen.
När Andreas blev trött bäddade vi fint till honom under en tall på ön,så härliga minnen som jag aldrig glömmer.
När vi kom hem till stugan igen så bakade jag (ibland) denna Toscakaka till vårt kvällskaffe.
Mycket fina minnen att glädjas över.
 
 
Idag har D också varit ledig och vi har handlat och gjort en hel del ärenden.
D köpte lite snygga vårkläder och jag sånt där som strumpor ,trosor,nattlinne osv sånt som behöver fyllas på i garderoben då och då.
 
Den här buketten köpte mannen min på torget idag till mig visst är den fin!
 
 
Härligt ,härligt nu ska vi fixa mat här hemma och sedan blir det vila och ta det lugnt ,kolla in tv eller någon bra ny film vi får se.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela