ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Good morning tisdag

Publicerad 2018-03-13 08:14:17 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                           Hej på er!
 
 
Hoppas att ni har det bra vare sig ni arbetar eller är på semester!
Nu är väl sista sportlovsveckan gjord tror jag och visst vill vi att det ska vara vår då?
Men,men snön ligger i högar och det känns vääldigt långt till våren just nu.
Fast ljusare är det ju i allafall det är skönt.
Det blir mycket pasteller i vår som sig bör när det nalkas sommar,så i söndags åkte jag till Erikslund och handlade lite sköna mys/sportkläder till mig.
 
 
Här är en del av det,en mjuk och lång hoodie och en så snygg vindjacka som var längre bak.Båda Nike.
 
Får se när jag kan börja att använda det ,hoppas på alldeles snart!
 
 
Idag ska jag åka till ett boende ,en sköterska ringde igår och sade att de hade magsjuka på en avdelning så den kunden kommer inte! Tack och lov för det för hua det vill jag inte ha.
Men det blir kunder från andra avdelningar,sedan kunder på kliniken när jag är klar där.Joråsåatt jag har fullt upp och det är jättekul!
 
 
Nu frukost och kolla mail.
 
 
Ha en fin dag nu alla ni!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela