ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Kurerar mig

Publicerad 2018-03-27 21:07:06 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej!
 
 
Idag när jag vaknade kände jag mig sådär,halsen värkte och såå himla trött.jag hatar att vara trött på morgonen det är bla sommartidens fel!! Är alltid morgonpigg annars, jag tog två alvedon och en Ipren det är dunder det hjälper mot det mesta : )
Drog iväg till jobbet och arbetade full dag.
Men när jag väl kom hem så var det inte mycket ork kvar,ont i halsen pratade med Kristin tidigare idag och hon rekommenderade denna spray som skulle vara effektiv.
 
Så nu kör jag med detta!
 
 
 
Får se om det hjälper,nu ska jag sova tidigt ikväll för att orka med morgondagen.
 
 
 
Ha det så bra
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela