ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vår långfredag

Publicerad 2018-03-31 03:40:39 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                       Hej alla!
 
 
Ja vad det gäller min hälsa så är läget rätt så oförändrat jag låter som en kråka och hostar samt har lite feber.
Gör inte så mycket utan vilar mest och just nu tex sitter uppe kl 03:35 och dricker the med honung.
Det lindrar hostan lite och känns så skönt i halden.
D och Lisa och Maja var inne i stan till Maxi och handlade en del samt var till systers affär och hittade en hel del fint.
Jag ska försöka att komma dit innan vi åker hem igen.
 
Till kvällen dukade vi upp ett fint påskbuffe`bord men jag glömde att fota.
 
 
Men vi startade vårt påskfirande som sig bör med löjrom och Champagne : ) 
Inte dumt alls!
 
 
 
 
 
 
Sedan masade jag mig upp från soffan och gjorde en påsktårta med passionsfruktscurd,grädde och färdiga marängbottnar.
Riktigt fräscht med den syrliga curden till marängen.
Dekorerade med mango coh Myntablad.
Curden var inte alls svår att göra,hittade hela receptet på Ica.se.
 
 
Nu ska jag gå och lägga mig igen,skriver ju detta inlägget mitt i natten.
 
 
Nu snart påskafton 2018 jag hoppas verkligen att hostan ger med sig snart.
 
 
 
 
 
Ha en fin helg
 
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela