ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Förberedelser för födelsedagsfest

Publicerad 2018-05-04 22:37:55 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej på er alla!
 
 
Idag en lång men väldigt fin dag.
Vi startade tidigt med resa från Västerås till Färila i Hälsingland,där min kära svärmor ska fira sin 90-årsdag i morgon lördag.
 
 
Jag idag innan avresa.
 
 
Vackra,vackra Hälsingland
 
 
 
 
 
Vi har fixat iordning den trevliga lokalen där vi ska ha festen för Ingrid i morgon.
Köpte blomsterdekorationer till borden på torget i Västerås innan vi började resan,Pioner och Nejlikor.
 
 
Nu sen fredagskväll vi ska kolla lite Tv sedan sova för att vara pigga i morgon.
 
 
Ha en bra kväll!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela