ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Nu i vår våning här nere !

Publicerad 2018-05-11 19:10:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                           Hej alla härliga!
 
 
Ja nu är vi här i vårt paradis!
 
 
 
 
Vår härliga utsikt från terassen från ett håll.
 
 
 
 
 Glas på vår terass syns knappast,så jätteläckert vi är helnöjda!
 
 
 Ny loungemöbel installerad ...jag plockade lite fina blommor från trädgården direkt.
Mycket emballage syns i bakgrunden ; )
 
 
Vas från mina föräldrar så söt, känns väldigt bra att de får vara med oss nu när vi är här i vårt nya, ...kärlek!
 
 
 
Ha en fin fredagskväll nu alla!
 
 
Ja ni i morgon fyller jag år, hela 60 år herregud vad det låter gammalt men nu är det så här ,att jag känner mig inte gammal!! Jag känner mig pigg ,glad och lagom fräsch faktiskt! : ))
Så min man och jag ska fira och fira våra liv och ha det alldeles underbart här nere i Spanien
 
Senare i veckan anländer fler i vår familj så då blir det ännu mera firande.
 
Nu ska vi njuta kvällen på terassen här ,ta ett glas rosé och bara vara!
 
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-05-11 21:35:34

Men herregud fyller du 60!!!! Det går minsann inte att tro... fräsch som en 50+:are😘
GRATTIS iförskott på födelsedagen🎉🍾🥂 hoppas du blir riktigt firad! Kram kram

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-05-12 08:47:36

Tack snälla!!

Postat av: Nelly

Publicerad 2018-05-12 10:12:30

Stort Grattis på din födelsedag ,hoppas att ni har det skönt där 🍷🎂

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela