ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Sån fin födelsedag

Publicerad 2018-05-13 19:02:05 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej på er alla
 
Igår när vi firade min födelsedag så gjorde vi en liten roadtripp mannen och jag.
 
 
 
 
Checkade in på Gran Hotel Benahavis ett litet mysigt hotell i en by uppe i bergen utanför Marbella.
 
 
Så vackert
 
 
 
Cava på balkongen förstås dagen till ära!
 
 
Så fin liten mysig by
 
 
Barnen gjorde en surprice för mig ,de hade bokat in en avslappnande massage plus en ansiktbehandling på hotellet!
Såå himla skönt kändes jättelyxigt att bara vara och slappna av!
 
 
 
 
 
Alltså blommor och träd, jag vet inte vad detta är men såå vackert!
Är det någon som vet så kommentera gärna!
 
 
 
 
Blundar här men så nöjd och glad på min födelsedag!
 
 
Tog lite foton från hotellet innan avfärd idag söndag,guldigt värre i den här hörnan : )
 
 
Fint i taket i receptionen
 
 
 
Nu hemma i La Cala uppe hos oss  igen ,jag softar och tvättar lite,D åkte en sväng till golfbanan här som är granne med vårt hus.
 
 
Ha nu en skön söndagskväll,jag ska läsa lite magasins som jag tog med från Sverige och bara mysa härnere.
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-05-13 22:25:08

Grattis till dig! Så vackra bilder och så härligt ni har det. Fortsätt njuta!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-05-15 09:01:18

Tack ,ja vi hade det fantastiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela