ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Soligt och fint här hemma

Publicerad 2018-05-09 22:06:49 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej alla!
 
 
 
 
 
Vilken sommar vi har fått så härligt
 
 
 
 
 
Nedcabbat förstås denna ljuvliga majdag.
 
D skjutsade mig efter jobbet till bästa Louise som plockar mina ögonbryn alldeles perfekt!
Sedan gjorde jag naglarna inför vår semester,så skönt med ett lack som sitter nu i minst två veckor.
 
 
 
 
 
Maja kom till oss och skulle kolla in varför inte vår spotify funkade med våra nya Sonos högtalare : ) 
Vi är INTE tekniska mannen och jag,efter 5 minuter var det fixat och efter det så var det sushidags på nya läckra underlägg som jag inhandlade i Göteborg på Spinneriet.
 
 
 
Smakade så gott i uterummet .helt plötsligt sommar här helt fantastiskt ju eller hur? !
 
 
Nu packar vi för nästa resa i morgon flyger vi iväg igen,till Malaga och vår våning där nere.
 
Jag tar med datorn och skriver som vanligt i bloggen om det funkar.
 
 
Ha en fin kväll, i morgon är det Kristi Himmelfärdsdag och en helgdag (röd dag här hemma)
Skönt med en extra ledig dag de som har det.
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
                                 

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-05-09 22:11:29

Jäsigt! Ha det så sköönt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela