ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Äntligen sol !

Publicerad 2018-11-16 12:42:44 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
                                                               Hej på er!
 
 
Idag började jag dagen med att göra en hälsoundersökning som D och jag gör en gång om året.
Väldigt bra faktiskt,ni vet bilen servar man ju men det är lätt att glömma bort sig själv!
Efter läkarbesöket gick jag på stan en vända,i eftermiddag ska vi åka till Hälsingland.
Just nu bakar jag kolakakor till mina kunder inför kommande vecka.
 
 
 
 Ett foto från en tidigare resa till Färila.
 
 
Nu ska jag packa lite så ses vi senare!
 
 
Solen skiner så härligt här i vår stad idag,så härligt det har varit grått länge nu!
 
Ha en trevlig fredag !
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela