ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Mamma Mia

Publicerad 2018-11-22 20:01:40 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
                                                                Hej alla!
 
Nu sitter vi på tåget till Göteborg vi ska träffas med alla våra barn och barnbarn nu i helgen hos Andreas och Anna!
Det ska bli så roligt det blir lilla julafton på lördag eller i morgon fredag! : )
Ja jag vet tidigt är det, men vi tycker att det är såå viktigt att träffas allihopa och i december är det ju så mycket som händer för alla så det blev denna helgen.
Så härligt det ska bli att umgås nu alla.Vi är så lyckligt lottade att ha fyra så fina barn och sedan två små barnbarn på det!
 
I går drog jag till Stockholm på Mamma Mia med Oskarshamnsvänner.
Alltså vilket ös det var på den showen! Toppen ,toppen!
 
 
 
 
Här gör både Lotta och jag lite lustiga miner men strunt i det kul hade vi!
 
 
Vi hade köpt Vipbiljetter utan att vi visste om det så vi blev mycket väl mottagna med fina boor runt halsen och en god drink till att börja med!
 
 
Vilken trevlig kväll det blev!
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack älskade vänner för en fin kväll tillsammans!
Så glad att ni finns i mitt liv!
 
Nu är vi snart framme i Göteborg.
 
Ha en skön torsdagskväll nu alla!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela