ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vilken fin helg vi har haft!

Publicerad 2018-11-25 17:45:39 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                               Hej alla!
 
 
Nu är vi hemma igen i vår egen stad.
Jag är så lycklig att vi har så himla mysigt alltid med alla våra barn!
Det är värt huur mycket som helst. Lilla Liv och Holger står naturligtvis i centrum hela tiden just nu.
Det blir så eftersom de är så små och de är de  barnbarn som vi har ännu iallafall,det blir med all säkerhet flera så småningom och det ser vi fram emot!
 
Vi kom fram på torsdagskvällen och Andreas hämtade oss vid tåget.
På fredagen följde jag med Liv .Anna och Holger till öppna förskolan på bla sångstund.
Roligt att se Liv i en miljö som inte är hemma men som hon ändå är väldigt bekväm och trygg i.
 
Vi pysslade lite och sedan hade vi med oss lunch som Anna hade fixat.
 
På kvällen kom Lisa ,Maja,Kristin och Simon till oss och vi fick en trerätters som var (som vanligt när min sonhustru gör maten superb!)
 
 
Grått och disigt på fredagen,men ändå fint och lugnt över Stensjön
När vi relaxat en stund så bakade vi ett gäng Lussebullar.
 
 
Fint dukat bord
 
 
De har en öppen planlösning så det finna mycket plats att bara vara.
 
 
 På lördagen visade Liv sin färdigheter på cykeln.
 
 
 
 
Mycket kärlek i luften...
 
 
Sedan var det dags för det traditionella julklappsspelet.
 
 
 
Så lite mat på det
 
 
 
Liv och Holger får ju så mycket julklappar men alla vill ju så gärna ge och allting blev de så glada för!
Den här glassvagnen tex är ju som en tavla så vacker!
 
 
Fina Maileg kaniner som är poppis nu.
 
Den här var också väldigt populär.
En verktygslåda fick Liv också som hon ville ha bredvid sig i sängen när det var dags att sova! : )
 
 
Pysselsaker är också kul.
 
 
Så här fint var det utanför oss idag när vi vaknade 2 minus och lite frost på marken ,nu börjar man känna lite julkänsla.
 
 
Nu tvättar jag och plockar en del här hemma snart så blir det soffan och kanske något bra på TV.
 
 
 
Ha en skön söndagskväll !
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela