ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Helgen och idag måndag

Publicerad 2018-10-22 13:15:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej kära läsare!
 
 
Nu är jag rätt så pigg igen men det var lite långsamt tillfrisknande för min del denna gången.
Därav min frånvaro här på bloggen,har inte rikigt orkat blogga.
 
I helgen som var har vi varit i huset i Oskarshamn och tagit in alla utemöbler ,tagit upp båtarna och sånt där fix som ska göras på hösten.Det blev lite senare änvanligt i år.
 
 
Här är fredagsbuketten.
 
 
Eldslampan från Startrading på vår altan i Västerås.Kommer inte riktigt till sin rätt på fotot.Det är som lågor mycket fint!
 
 
En promenad ,det var förra helgen
 
 
Mys i stugan denna helgen
 
 
Fina julbockar som duktiga vännen Lena gjort i Oskarshamn,levererades till vår dörr! Tack så jättemycket Lena!
 
 
Skaldjursmiddag hos storasyster på fredagskvällen
 
 
 
Vinkokta musslor ,såå gott!
 
 
På lördagskvällen middag hos lillasyster,fick smaka årets glögg,riktigt bra!
 
Vi fick jordärtskockssoppa med Parmesanflan,mums och en gryta med pasta oj så bortskämda vi blir mannen och jag när vi är därnere!
 
Nu idag måndag har vi varit på begravning av kära grannen Barbro som har lämnat oss.
Så sorgligt,men det var en mycket fin och stämningsfull akt i St Illians kapell här i Västerås.
 
 
 
 
Nu ska jag ta det lugnt en stund här hemma sedan ska jag till jobbet och ta hand om några kunder.
 
 
 
 
Ha en fin måndag !
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela