ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Sjuk!

Publicerad 2018-10-11 12:13:45 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej!
 
Ligger här i soffan hemma och börjar att så sakteliga komma tillbaka.
Men herregud jag vet inte rikrigt var jag ska börja men det började med ordentligt halsont och det blev bara värre och värre.
Tänkte att ja men herregud ont i halsen har man ju haft lite honungsvatten och några alvedon så blir det bättre.
Men det blev bara värre och värre,kunde absolut inte dricka något alls tillslut.Febern började att stiga mer och mer.
Så fick jag jätteont i magen,jag var så uttorkad,då kontaktade vi vår sjukförsäkring som vi har så jag fick komma till Sophiahemmet för vård,
Var där och fick bla dropp och fick ligga och vila hela dagen.
Nu är jag som sat hemma igen med antibiotika och lite andra medikamenter.
Ja man ser hur skört det är och hur himla snabbt det kan gå till man blir helt utslagen.
Nu äter jag pytteportioner och dricker lite vatten i taget så att jag ska få behålla det(jag har varit illamående också)
 
Så nu vet ni kära ni varför jag har varit borta så länge från bloggen.
Jag har ju förstås fått boka av en hel del kunder (alltid trist) men det är som det är!
 
Känner mig bättre men absolut inte helt återställd ska vila nu i morgon och hela helgen.
 
Har ingen kul bild att visa så det får bara bli text idag : )
 
Ha en trevlig helg så ska jag försöka att vara tillbaka som vanligt snart igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2018-10-11 12:20:10

Men kära nån så jobbigt,började bli lite orolig vad som hänt. Många krya på kramar !och vila nu ordentligt

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-10-11 18:16:54

Krya på dig 👍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela