ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vår söndag

Publicerad 2018-10-28 15:56:59 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej på er!
 
 
 
Vi började med en prommis och under den kom vi på att klockan bara var 9:00 istället som vi trodde 10:00 : )
Hade helt missat att det var vintertid igen,men det var ju bara skönt att få en timme extra.
Efter det åkte vi och tvättade bilen med dammsugning och annat, behövdes verkligen vi kör ju mycket och fraktar både det ena och det andra i den.
 
 
 
 
Efter lunchen så bakade jag Mandelkubb (har aldig gjort det förut) men D tycker det är så gott så jag testade och de blev helt ok.
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är mina nya örhängen inköpta igår,så fina!
 
 
 
Nu eldar vi och myser med tända ljus,kollar in bla en bra film The young Victoria.
 
 
Ha en bra söndagskväll!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela