ladymelange.blogg.se

Välkommen!

At home again

Publicerad 2018-09-14 12:18:29 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                       Hej!
 
 
Nu är vi hemma i Svedala igen.
Det är en tiidig flygning hem när vi åker till Västerås .
Men så skönt när vi landar hemma i vår egen stad klockan 10:30 på förmiddagen!
Fast gårdagen bestod då mest av att tvätta och landa här hemma plus lite sovande i soffan däremellan faktiskt.
Men nu är jag på banan igen,allt är tvättat och de som skulle strykas klart också,har gått igenom posten och ni vet sånt där som man måste göra när man har varit borta ett tag.
Vi har ju varit där i 18 dagar så det blir lite post på den tiden.
Har lite mer foton från Spanien de sista dagarna.
 
 
 En dag åkte vi in till Fuengirola och shoppade lite ,det blev även en lunch vid stranden.
 
 
 Har fått frågor i vilken skoaffär som jag har fyndat roliga skor i Fuengirola.
Denna är det och den ligger precis vid busstorget om ni har vägarna förbi ,nu hittade både Malin och jag fina höstloafers med lite twist om man säger så, visar dem i ett annat inlägg.
 
Var tvungen att ta Malin till The legends bar ,sån härlig stämning.
 
 
En kväll var vi på den Italienska favoriten i La Cala
 
 
Jag vid den fina bronsåsnan på torget i La Cala,sista kvällen dagen därpå var det hemfärd,därav den lite sorgsna minen.
 
 
Som sagt nu ska jag kolla in höstnyheter här.
 
 
 
Ha en fin fredag !
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela