ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vi tillsammans

Publicerad 2018-09-09 08:07:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                           Hej alla!
 
 
Vaknade tidigt idag söndag och fixar med tvätt och lite plock efter att min son med sin underbara familj rest hem till Sverige igår.
Vi har verkligen haft en sån fin semester tillsammans och så roligt att få umgås med barnbarnen en längre tid!
 
Känner också sån stor tacksamhet till min älskade man som alltid finns där för alla inklusive mig!
 
 
Här är vi när vi var i Mijas Pueblo i fredags.
Jag har klänning (gammal) från Zara,guldsandaler (supersköna)från en butik i Fuengirola,väska(jättegammal) från HM.
 
 
Mr D i shorts från Massimo Dutti i Marbella,inköpta i somras har blivit riktiga favoriter syns också de är rätt så skrynkliga på fotot : )
 
However, jag är såå tacksam att du kom in i mitt liv min älskade man,vi är bästa vänner också och jobbar så bra tillsammans vad det än handlar om
 
Nu som sagt söndag och vi har några dagar till här innan vi också ska hemåt.
Ska väl sola och bada en del och kanske ett besök i Malaga,vi får se vad vi hittar på.
 
 
Ha en fin söndag !
 
 
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-09-09 15:38:02

Så fina ord om din man och din familj! Ni ser ut att ha det underbart. Fortsatt lycka till er!! Å vad fina sandalerna ser ut!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela