ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Till Stockholm

Publicerad 2019-08-23 07:36:45 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                 Hej alla!
 
 
 
 
Igår åkte vi till huvudstaden jag ska vara här och umgås med min dotter Kristin och hennes Simon.
Hoppas att även få till möten med Lisa och Maja.
 
Så härligt att de har så pass stor lägenhet nu att jag kan bo där också!
D skulle vidare till Hälsingland för att vara med sin mamma.
Jag började med att gå ner till favoritaffären : ) den ligger jättenära deras lägenhet.
 
 
Alltså den här buketten....vild och vacker eller hur?
 
 
Som vanligt massor av inspiration,vilka vacka dukningar!
 
 
 
 
 
 
Den här var lite vild också : )
 
 
 
Efter Tennet gick jag på stan K och S jobbade ju när jag kom,men jag klarar mig bra själv.
Blir lite så idag också men i morgon ska vi umgås hela dagen dottern och jag.
 
Hittade snyggaste bootsen till höst/vintern som jag känner blir snygga till både klänning och byxor på Massimo Dutti som har blivir en klar favorit.
 
Var också en sväng in på Zara blev lite där också visar i ett senare inlägg.
På kvällen blev jag bjuden på hemlagade köttbullar med potatismos ,rårörda lingon och pressgurka som Simon gjorde ,såå gott!
 
 
Idag får jag se vad jag hittar på.
 
 
 
Ha en härlig fredag!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela