ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Blomster och hudvård

Publicerad 2019-02-25 19:25:30 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                               Hej!
 
Idag har det varit så våraktigt här i Västerås,tyvärr var det jobb från 7.30 till 17.30 så jag fick inte njuta så mycket av vädret,men jag har stora fönster på kliniken så på något sätt så får man in våren i allafall.
Måste bara visa dessa Campanula som jag köpte i lördags för att ha i Valdemarsuddekrukan.
 
 
Alltså så vackra,får se hur länge de är så här fina,brukar inte hålla sig så länge men härligt så länge de varar : )
 
 
Syrénkvistarna i den här buketten kommer från vår egen trädgård,nu börjar de knoppas.
 
 
När Kristin var hemma här förra helgen hjälpte hon mig att beställa dessa produkter från Skin-City.
 
En ansiktsmask som också kan användas som nattcreme,plus en creme som innehåller en massa boost för torr ,fukttörstande och trött hud.
Ska bli intressant att se resultatet!
 
I fredags fick jag en ny parfym av D (en försenad allahjärtanspresent : )
Hermes Twilly,doftar lovely!
 
 
Sist kvällens middag som blev man tager vad man haver,enkelt men helt ok en måndagskväll.
 
Nu ska vi kolla hela tre olika serier,vi ser ju Hemma igen,Bröllop Begravning och Dop sedan hittade jag en ny igår som är spännande den heter Friheten och är en dansk serie.
 
Så nu har vi fullt upp resten av kvällen
 
 
 
 
Ha det så bra!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela