ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Fredag Lördag

Publicerad 2019-02-24 09:46:50 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                              Hej på er!
 
 
I fredags var vi en sväng till Stockholm igen.
Det var en hylla som Maja skulle ha hjälp med av pappa att sätta upp i hallen.
Sedan var det en hel del inköp som Kristin och Simon lämnade kvar hos oss förra helgen som vi tog med till dem.(De åkte tåg och det är krångligt att ha så mycket kassar med sig då)
Först var vi runt i en del affärer,By Malina hade nyöppning av sin nya butik på Humlegårdsgatan.
Alltså så mycket fint,jag kanske ska slå till på en klänning där till sommaren.
Kronprinsessan hade en så jättefin klänning på sig (jag tror det var på prinsessan Estelles dop)
Den kanske det blir jag ska tänka på det lite,man kan ju beställa på nätet men jag ville prova den så att jag vet vilken storlek som passar.
 
 
 
 
 
 
Vilka vackra buketter!
 
 
 
 
Sedan tog vi en lunch på nyblivna favoriten Lett på Regerinsgatan
 
 
Här kommer en bild från Kristins och Simons lägenhet som de håller på och renoverar för fullt .Det blir superfint detta är i sovrummet.
Dörrarna på den inbyggda garderoben är bara grundmålade ännu ,det ska ju också sättas på beslag.
Joråsåatt nu är man ju ännu mera sugen på en våning i Stockholm! : )
 
 
Här är vi i Majas lägenhet på Gärdet,hyllan sätts upp
 
 
Hon har det jättefint,vi köpte med oss indisk hämtmat och hade fredagsmyset hos Maja innan vi åkte hem igen.
 
 
På lördagen dukat för fest hos oss
 
 
Vi körde lite lekar i hallen
 
Vi hade en grön kall ärtsoppa till förrätt sedan Bouf bourgogne och till dessert Creme brulé.
Tog dock inga matbilder alls glömde bort helt enkelt.
 
Med en leksakspistol av plast och lite fantasi kan det bli mycket skoj!
 
 
Nu söndag morgon och vi har inget speciellt på schemat,skönt ska bara ta det lugnt och ladda för nästa vecka.
 
Ha en fin dag!
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela