ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Stolt mamma

Publicerad 2019-02-18 09:49:31 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                  Hej alla!
 
Hoppas att ni har haft en trevlig helg.
Vi har tagit det lugnt här hemma,D däremot har varit på visit till Hälsingland till sin mamma.
Min Kristin har fått jobba hårt för att komma där hon är idag och hon har inte fått någonting gratis!
Därför blir jag som mamma förstås jätteglad och stolt när hennes idoga arbete uppmärksammas bla på detta sätt!
 
 
Ursäkta dålig bildkvalité med jag har inte originalet här så jag tog bild från datorn. : )
 
Hundra unga entrepenörer i Sveriges land ska träffas på Prins Daniels initiativ för att ventilera det som känns viktigt för dem.
 
Kristin och Simon har precis köpt en sekelskiftesvåning i Stockholm och håller nu på att renovera för fullt.
De kom till Västerås för att vila sig en helg och slippa att bo i en halvfärdig lägenhet (svårt när det inte finns ett färdigt baddrum och en hel del målning kvar osv.
 
Nu måndag och jag ska till jobbet snart,ikväll ska vi se på Bröllop,Begravning och Dop på C-moore plus serien Hemma igen på SVT-play.
 
 
Ha en bra måndag!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela