ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Tillbaka

Publicerad 2019-02-09 13:45:34 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej kära ni!
 
 
Ja nu blev det ett upphåll igen ,jag har varit jätteförkyld och hängig senaste veckan.
Usch,så trött och har sovit och tagit det lugnt mest hela tiden.
Idag känner jag mig lite piggare men dock inte helt ok.
I vilket fall så bakade jag ju semlebullar för ett tag sedan,tog upp några idag och gjorde semlor!
Lite tidigt jag vet men nu kände jag för det.
 
 
Invigde det fina doftljuset som jag har köpt i Grand Hotels shop.
Här är det regn och slask så tråkigt att den fina vita snön inte får ligga kvar,det är ju ändå inte dags ännu för allt att töa bort.Men.men våren kommer ju snart!
 
 
Ha en fin lördag nu !
 
 
 
 
Kram och tack för att ni kikar in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela