ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Härliga fredag

Publicerad 2019-03-01 08:44:07 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                Hej på er!
 
Den sista torsdagen i varje månad kommer Elisabeth till oss på kontoret och ger oss fantastskt skön massage!
 
 
Vi plocker undan lite i konferensrummet och hon har med sig en massagebänk.
Det är verkligen toppenlyxigt att inte behöva åka iväg för att få massagen.
Tack snälla,duktiga Elisabeth,min rygg känns mycket bättre idag
Hennes företag heter Praktik Ganesha och finns i Västerås.
 
 
Måste visa er mina nydesignade visitkort som blev mycket finare än jag trodde de skulle bli.
Jag gjorde dem själv på en site och det kan vara svårt (speciellt för mig som inte är så tekniskt kunnug att fixa sånt : )
 
 
 
 
 
 
 
Idag är jag ledig ska göra en del inköp för snart drar vi iväg till Spanien igen.
 
Ha en fin fredag nu alla!
 
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela