ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Marbella och Puerto Banus

Publicerad 2019-03-19 19:10:45 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                               Hej på er alla!
 
 
När vi är här nere så brukar vi åka till det lite lyxigare Puerto Banus i alla fall en gång under vistelsen.
Alltså alla märkesbutiker finns här och såå mycket fina båtar i hamnen,bara kul att se och titta på !
Många restauranger förstås och vi tog en lunch på en vid hamnpromenaden.
Det är så olikt "vårt" lilla La Cala men jag har alltid älskat kontraster.
Skulle inte vilja bo i Puerto Banus men det är kul att ha nära till det!
Idag fyndade jag "som vanligt" fina bijouteriörhänge,kan hitta hur många roliga och fina som helst här nere!
Vi handlade skor på El Corte Inglès.där kollade vi runt i hela varuhuset ett bra tag också.
 
Här är de jag köpte ,D köpte också skor
Jag fick också en helt underbar present av mannen min,visar er vad vid ett senare tillfälle : )
 
 
Nu ska vi snart kolla in matchen mellan IK Oskarshamn och AIK så spännande vem ska få möta Timrå?
 
 
Vi handlade goda ostar och Bresaola samt salami det ska vi äta nu med lite kex och annat gott.
 
Ha en fin kväll nu alla !
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2019-03-19 20:02:59

Snygga skor! så trevligt ni har det ..njut på nu, i morgon är vårdagjämning och vi har massor med snö 60-70 cm.

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-03-19 20:11:58

Oj så mycket snö fortfarande !
Men våren kommer och det är verkligen något speciellt när våren kommer i vårt vackra land!
Ha det så bra du också!
Kram Carina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela