ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Så härlig fredag!

Publicerad 2019-03-22 19:29:10 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                  
 
 
 
                                                                         Hej alla ni!
 
 
Idag började vi dagen med ett pass på vårt gym!
Vi har faktiskt varit rätt så duktiga på att träna den här vistelsen.
Inte varje dag men rätt så ofta ändå.idag var det något fel så vi fick inte igång maskinerna som vi ville använda men då gjorde vi andra övningar istället.
 
Sedan fixade i en snabblunch hemma och efter det tog vi bilen ner till La Cala och gick efter stranden och stannade där vi ville,satte oss vid en restaurang och beställde lite aioli,oliver och bröd med ett glas vitt till.
 
 
Inte så många i solstolarna ännu.
Men så varmt och skönt i solen,rätt så höga vågor var det idag,inte många som badade  : )
 
 
Jag idag vi gick väl ca 3 km längst med strandpromenaden det är så härligt!
 
 
På hemvägen dessa citronträd som är helt faboulus,alltså i mars ja så är det här nere. Äskart!
 
 
Vi stannade också vid detta hembageri.
 
 
Så mycket godsaker och också goda hembakade bröd till frukosten.
 
 
 
Vårt fina La Cala så många härliga hus och områden!
 
 
Nu fredagskväll här och vi har fredagsmys D och jag 
 
 
Ha en trevig kväll nu alla ni!
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela