ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Solig fredag!

Publicerad 2019-03-15 18:51:45 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej på er alla!
 
Alltså vilket väder vi har helt underbart ,hade aldrig trott att det skulle vara så här varmt i mars!
Har legat vid poolen hela eftermiddagen och det var nästan så jag tog mig ett dopp men det blev bara lite plaskande med fötterna och så stänkte jag på mig lite vatten,för riktigt varmt är det i solen ca 22 i skuggan idag.Men poolen är inte tillräckligt varm ,inte ens för mig : )
 
 
Fotade "vårt hus" från ena sidan ,så mycket vackra blommor redan.
 
 
Vår lägenhet ligger på en gavel så vi har en terass som är 108 kvm. Rätt så mycket att möblera och fixa till men nu är det klart och det känns jätteskönt!
Själva lägenheten är 98 kvm stor med två sovrum ,två badrum och ett rätt så stort vardagsrum med plats för både soffa och matplats.Köket är ett arbetskök i anslutning till vardagsrummet.
 
Stormtrivs gör vi verkligen och vi är så tacksamma att kunna tillbringa ledig tid här nere.
 
 
Idag på förmiddagen var vi nere i La cala och köpte på beställning av sonhustrun minsta barnbarnets Holgers favoritnappar på vårt apotek : )
Finns tydligen inte i Sverige och de köpte dem när de var nere här hos oss i september.
Det är något med själva suggrejen som var poppis : )
 
 
Vi beställde ett glas Sangria efter inköpen och satte oss och bara njöt av solen en stund.
 
 
Nu sitter jag på terassen och D håller på i köket och förbereder kvällens middag.
 
Om vi får hemlängtan så kollar vi in svensk tv här på kvällskvisten inte helt fel det heller : )
 
Ha en fin fredagskväll nu alla !
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela