ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vår helg

Publicerad 2019-03-18 09:15:03 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej alla!
 
Försökte få iväg ett inlägg igår kväll men det strulade med tekniken.
 
I lördags åkte vi ner till La Cala och gick på en familjeägd restaurang som har jättegod mat.
På dagarna är det  jättevarmt men det blir kyligare på kvällarna ännu.
I går söndag hade D tänkt att spela golf men det var så skönt vid poolen så vi var där precis hela dagen och bara tog det lugnt ,blev tom ett snabbt dopp det var 18 grader helt ok.
 
 
 
 
 
 
 Nu måndag och vi ska ta en tur till Marbella och då blir det nog lite shopping finns hur mycket kul som helst där!
 
Ses senare!
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela