ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Byggmöte

Publicerad 2022-05-21 17:02:00 i Allmänt,

 
 
 
I onsdags efter jobbet åkte vi ner till O-hamn för att träffa de som har börjat arbeta med vårt badrum i huset där nere.
Det blir ju tusen frågor och vi kände att vi behövde vara med på ett byggmöte initialt.
Glömde att fota men nu är hela badrummet rivet och det är bara ett skal kvar.
 
Hoppas att allt går som det ska och att det hinner bli klart till midsommar som vi önskat.
 
 
 
 
 
 
Jag har ju haft födelsedag nyligen så jag blev grattad av ena systern med en jättefin Dahlia.
Hon har lovat att hon ska "ta hand om den till hösten" det är tydligen mycket pyssel med Dahlior : )
 
 
 
 
Vi åkte hem igen i går fredag och då hade vi bestämt träff med vänner på Restaurang Djäkneberget .
 
 
Alltid så trevligt och mysigt att ses ,det var längesedan.
 
Nu lördag och vi har gjort en del ärenden sedan tar vi det bara lugnt och ska bla kolla in andra säsongen av Fartblinda.
 
 
 
Ha en skön lördag!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela