ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vita Tisdag

Publicerad 2015-03-31 07:28:40 i

 
Jag fick frågan från en bloggläsare vad jag använder för hårfärg när jag färgar mitt hår.
Det är denna 
 
 
Hej på er .
 
Hoppas att ni mår bra så här i Påsktider,jag älskar Påsken.
Det är verkligen en kravlös helg på alla sätt tycker jag.
Vi hade väl ett tag tänkt att åka ner till sommarhuset i Oskarshamn men vi blir hemma istället.
Vi har ju nyss kommit hem från vår resa och jag är som sagt inte ett fan av att packa.
Så så blir det,vi ska vädra garderober och klädkammare har vi tänkt och göra det som vi känner för helt enkelt.
Sedan blir det förstås lite god mat och lite festligt jag har en så god laxrätt jag tänker göra,receptet kan jag lägga upp här senare.
Nu väntar jobbet.
 
Ha nu en bra dag
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2015-04-01 07:56:49

Tack. Det var den jag köpte också. Får se om jag vågar!har långt hår så jag kanske borde klippa det en bra bit först. Har du färgen i länge el som det står på förpackningen?
Önskar en Glad Påsk! från söderhamn

Svar: Hej Åsa .Ja jag har i färgen faktiskt 60 minuter men det är ju mitt hår,jag har mycket tjockt hår och även kraftiga hårstrån så det där är ju väldigt individuellt!
Om du ska prova så testa lite försiktigt i början.
Jag får önska dig en Glad påsk också! Hoppas att vi får lite sol eller hur!

Kram Carina
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela