ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Morgon hos mig

Publicerad 2016-09-30 09:27:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                 Hej vänner!
 
 
 
Idag har jag en hel del inköp till jobbet att göra,har inga inbokade kunder och jag ska också kolla in lite höstkläder och nytt till mig själv är tanken.
Men igår arbetade jag från tidig morgon till sena kvällen.
Tog med blommor från landet hemma och satte i vasen på kliniken,det är så uppskattat av mina kunder och jag njuter ju också av dem hela dagen.
 
 
 
Känner för några snygga skor och lite höstiga klänningar,jag älskar klänning även på höst och vintertid.
Så snyggt att ha lite tjockare strumpbyxor till,
 
I morgon blir det 25 årsfirande av L i Stockholm.
Jag har gjort en glasstårta som vi ska frakta med oss(vi får köra snabbt) : )
Så idag ska jag också kolla in lite presenter som passar födelsedagsbarnet i morgon.
 
På söndag är det tänkt att vi ska fixa i vår trädgård och ställa in utemöblerna för nu har hösten kommit.
 
Men nu först frukost i lugn och ro med DI Weekend alltid rolig läsning.
 
 
 
 
Ha nu en fin fredag alla och var rädda om er!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela